środa, 20 sierpnia 2014

Spódnica z koła na start!

Spódniczki z koła w tym roku zdecydowanie miały wielkie wzięcie. Ich krój, dowolność kolorów, materiałów, długość, szerokość... Ale co najważniejsze, to jak się układają. Po prostu bajka.

W tym poście przedstawię Wam kilka z moich faworytów, które powaliły mnie na kolana. To taki mały wstęp przed kolejnym postem, w którym krok po kroku opisze jak stworzyć swoją spódniczkę.

Enjoy!


Zacznijmy od klasycznej skajowej/skórzanej, która zdecydowanie zdobyła ostatni sezon jesień/zima.
Prosta czarna spódnica, biała koszula, mocne dodatki i świetna stylizacja gotowa:


Spódnica z koła z wysokim stanie, przepasana męskim paskiem- tak mało, a jaki efekt, prawda?


Kilka propozycji kwiatowych spódniczek:





Zwróćcie uwagę, iż spódnice z koła może być przyszyta do paska lub przy pasku jeszcze dodatkowo marszczona, co odrazu powoduję inne układanie się.

Skoro wzory, to tym razem paseczki:


Kropeczki:



Sama osobiście przyznaję, że te wszystkie wzory sprawiają, że nie mogłabym się zdecydować na jeden. Wszystkie są świetne.

 No, ale... Niestety moja figura, nie przyjmuje wszystkiego bezkrytycznie. Do ideału jej daaaleko ;) 

W każdym razie jeśli, któraś z Was pragnie takiego fasonu, 
a nie nosi rozmiaru S - zakładamy obcasiki na nogi.

W spódnicach tego rodzaju, swoje zastosowanie znajduje tiul, który wszyty od spodu, rewelacyjnie podnosi - tylko spójrzcie:


A może spódnica plisowanka? No zdecydowany faworyt wakacyjny - różne kolory, długości, a także na różne okazję.



Kolejna moja propozycja to nasz fason z tiulu - że boskie to mało powiedziane. Tylko niestety na ten rodzaj raczej bym się nie zdecydowała, ze względów wcześniej napisanych.



I moja ukochana Carrie z 'Seksu w wielkim mieście' 

Zobaczcie teraz w jak wiele sposobów można je zestawić, dowolności i oryginalność wskazana :)

Mi, może ze względu na nadchodzącą jesień (która uwielbiam) przypadły niezwykle do gustu stylizacje z grubym bluzami, swetrami, trampkami i ciemnymi rajstopami :)








Na koniec kilka przykładów naszych gwiazd, jak one noszą kołówkę:



To tyle na dzisiaj, wypisałam moje spostrzeżenia na temat spódnic z koła.
A Ty co sądzisz o tym fasonie? Nosisz je? Czy może masz swój ulubiony model, wzór?
A może przekonałam Was do tego typu spódnic?

P.S. A następnym razem pokaże Wam jak z tego kawałku materiału powstała wyżej wymieniona spódniczka ;)


Pa!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz