niedziela, 26 października 2014

Jesienne stroiki part 1

Kto powiedział, że blog ten ma być jedynie o szyciu?

Przecież tyle różnych innych rzeczy się wyprawia na co dzień ;)

Ostatnio przez przypadek trafiłam na moje zdjęcia sprzed dwóch lat, które robiłam stroikom jesiennym. No aż mi się przypomniało i postanowiłam i teraz kilka nowych stworzyć :D 
Jednak póki co prezentuję te już kiedyś wykonane. Jak sami zobaczycie znajduje się na nich wszystko co dostępne od ręki, i co mnie się kojarzyło z jesienią i pięknymi ciepłymi barwami.

Tadammmmm...






Przepraszam za jakoś zdjęć, ale stworzone były na jeszcze starym aparacie ;)

Stroiki takie można wykorzystać do wystroju naszych domów i mieszkań, dając piękny klimacik :) 

Z okazji zbliżającego się Święta Zmarłych, możemy też nimi zastąpić nudne stroiki ze sztucznych kwiatów, bądź żywe chryzantemy, które przy przymrozkach szybko padną ;)


Od razu ostrzegam ;) Niedługo pojawią się, moje tegoroczne stroikom, które mam zamiar stworzyć. Tym razem na pięknych wiklinowych kołach, które stworzyła dla mnie sąsiadka.

Więc, który najbardziej Wam do gustu przypadł?
Może jakieś propozycje, rzeczy które mogę następnym razem wykorzystać?

Enjoy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz