wtorek, 4 listopada 2014

Jesienne stroiki part II

W poprzednim poście zapowiedziałam, że niedługo pokaże Wam jakie wariacje na temat jesieni przyszły mi do głowy w tym roku :)

Szczerze  mówiąc to co wyszło, przeszło moje wyobrażenie, jestem taaaaaka dumna ;)

No po prostu muszę się Wam pochwalić :D !

Na początek to kilka elementów, których użyłam do moich stroików:

1. Podstawa, której użyłam to wiklinowe wyplatane kółka - jako, że mieszkam w wiklinowym zagłębiu nie było problemu w zdobyciu . Koszt 4 zł za sztukę


2. Gałązki jodły, zajumane w lesie- czyli darmoszka ;)


3. Liście dębu - zebrane w przydrożnej alejce, darmoszka.


4. Szyszka zebrane w lesie


5. Takie piękne roślinki z czerwonymi koralikami (nie wiem co to, ale śliczne) - znalezione w lesie.


6. Kawałek mchu,który dosłownie został przydrutowany do kółka ;) - efekt moim zdanie świetny


7. Kilka gałązek jeżyn, dziadów, czy jak tam lokalnie nazywacie ;)


8. Kępka wrzosu z lasu, ale także dokupiłam dwie doniczki pięknych wrzosów, którym niestety nie zdąrzyłam zrobić zdjęcia - 6 zł za sztukę.


9. Takie cudowne gałązki sztucznych korali- znalezione w 'Majstrze' - 6 zł za sztukę.


10. Różne kolorowe wstążki, pełno ich w pasmanterii, w przeróżnych kolorach i z różnych materiałów zrobione, po prostu cuda ;) ! 1,00 - 1,50 zł za metr



Razem mamy około 55 złotych, a stworzyłam z tego wszystkiego 5 egzemplarzy. 
Ogólnie jak widzicie można do takiego wianuszka wszystko wsadzić, cokolwiek wpadnie nam w ręce i spodoba się. wystarczy przy spacerze z psem porozglądać się po parku czy lesie i takie kolorowe cuda same rzucają się w oczy :)
Ja niestety nie miałam zbyt dużo czasu, bo coś czuję że fantazja to by mnie mogła dopiero ponieść, alez efektów jestem naprawdę bardzo zadowolona. Więc zostawiam Was już ze zdjęciami :) !

Panna A.















6 komentarzy:

  1. Podoba mi się ;) Ale nadal nie rozumiem czemu na Flapi zaznaczyłaś, że od 18 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh , po prostu pomyłka ;) dziękuje za zwrócenie uwagi :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne! Ja ogólnie mam słabość do takich jesiennych klimatów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przytulnie i milutko w takim otoczeniu :) a mi się już załączyły klimaty świąteczne, już szukam coś zimowego ;)

      Usuń